It is right that this blog's title mean!
I'm sorry to forget this...

Oh, and a HAPPY NEW YEAR!
I hope you will be in nice year♪

BTW, I'm recently writing a master article. So it's too busy to play or write this blog, sorry.
I wish I have a lot of tome...but nothing is better if I talk about a time.
This is it!


...If I can make a litle free time, I'll write a topic about a Pokemon-battle history♪




タイトルの通りです~忘れてました~!(笑
すみません~気をつけます~(苦笑

というわけで、あけましておめでとうございます♪
いい年になればいいですね~(笑

そうそう、いま修士論文かくのにてんやわんやしてて、なかなかブログが更新できないやもです~
もっと時間あればいいのですけど・・なかなかですねぇ 言っても仕方ないですけど♪
ここを乗り切ればなのです~!

・・気が向いたらポケモン対戦会の歴史かきましょう♪
スポンサーサイト

コメント

That news is that Pikachurin should bear the responsibility .

はい、今年もよろしくお願い致します♪

忙しいですね~
書いてみましょう~!
あれはS97のオノノさん゛遅かったのが原因ですし~(笑

はい~がんばります~!
2013-02-05 21:12 | 白百合 #8VFDsj1w URL [ 編集 ]

The monster was so brilliant that the kids watching the animation fell down one after another.

あけおめ!ことよろ!

中々に忙しそうですねぇ
まったりと対戦会の歴史楽しみにしてましょう
あとポリゴン滅べ~

寒い日続いてますが体調崩さないようにですよー
2013-01-26 13:16 | 天狐 #CjlWd7YA URL [ 編集 ]

コメントの投稿



管理者にだけ表示を許可する

トラックバック

http://lilyblanco.blog.fc2.com/tb.php/14-14a3e06f

 | ホーム | 


