
Merry Christmas♪

Now, it's Christmas! ...still EVE. >ヮ<
Maybe, I may have a sweets♪ Since I can't get a clear picture, I don't make you see.
Anyway, I tell that this sweets is not a cake but a pudding♪

BTW, I receive a Christmau present! It is drown picture of myself!
And I try to use a flush, swf file.
This flush is put during Christmas, and after that I change this picture into Link.

I wear a Santa Claus clothes!

http://blog-imgs-55.fc2.com/l/i/l/lilyblanco/CPLily.swf
クリスマスですね~!まだイブですけど(笑
今日くらい甘いものいいですよね♪ いい写メとれないので~載せませんけど(苦笑
とりあえずケーキではなく、プディングということはお伝えいたします♪

そして~とある方からクリスマスプレゼントもいただきました~!
私の絵なのです~!
なにやらフラッシュの使い方も習ったので~試してみます♪
クリスマスが終わったら、リンクが上の方に表示されていると思いますので、ぜひぜひです(笑

サンタな私なのです~!
スポンサーサイト

コメント

Re: タイトルなし

> Vega

Yeah, and you too♪
I hear that your place is snowy.
That's white Christmas♪
2012-12-28 14:26 | 白百合 #- URL [ 編集 ]

Merry X'mas!
You look so happy♪
Surely,you got a fine day.
2012-12-24 20:54 | おりひめ #- URL [ 編集 ]

コメントの投稿



管理者にだけ表示を許可する

トラックバック

http://lilyblanco.blog.fc2.com/tb.php/11-90b21bd6

 | ホーム | 


